onsdag den 19. september 2007

Podcasts, pirater og Ting 18

I dag er det "Talk like a pirate day". Inspiration til dagens passende udtryk finder man på hjemmesiden http://www.talklikeapirate.com/piratehome.html, hvor der også er flere spændende podcasts.
Men man skal jo prøve flere ting, så jeg var også omkring DR og nogle bibliotekssider. Her faldt jeg endnu engang over det fantastiske ikon-bibliotek i Charlotte, USA, hvor børne-ungdomsbiblioteket selvfølgelig har en hjemmeside, hvor "the Loft" er på YouTube og TeenSecondlife. Og der er masser af fine podcasts med forfattere og formidlere: LibraryLoft Podcast.
Jeg er stadig ikke rutineret i det med RSS, men heldigvis kunne Sidsel redde mig endnu en gang. Det tog uendelig lang tid, mens den gule markør tikkede "loading", men nu er det der; RSS til podcast fra min Google Reader. Done: Ting 18

Ingen kommentarer: