tirsdag den 15. maj 2007

RRS

Men egentlig skulle bloggen jo også bruges til at lære 23 ting - kompetencer til "samtale-biblioteket". Men det er ikke så let som det lyder. RSS-feeds. Hm. Næsten uden at opdage hvad der skete har Google Reader indtaget min skærm. Men hvis jeg ligefrem læser Monicas brugsanvisningen 23ting-bloggen, så står der at jeg skal klikke på "atom". Og så sker det IGEN. Et eller andet "default" vil gerne lastes ned på min pc. Jeg skal bare klikke "ok". Fristende. Men Sidsel har lært mig at jeg hverken skal klikke "ok" eller tro at jeg får en gratis gave, når der er tilbud om at downloade filer, som jeg ikke forstår.
Hm. Mon der har sneget sig en virus ind på Monicas 23ting?

1 kommentar:

Miss Ø sagde ...

Hej Lotte

Helt enig - er altså ikke helt overbevist om det der RSS. Tør heller ikke lukke min google reader af frygt for ikke at kunne finde tilbage til den;-)