tirsdag den 29. maj 2007

Og jeg som troede, jeg kunne klare 23ting "som en mis"

Det går altså ikke helt så let. Jeg venter lige med Google startsiden, til Monica har forsikret mig om, at det ikke er farligt og at Google ikke spiser min nuværende startside, ligesom alle de andre pac-men, der ofte hærger mine computere. Men messenger - det kan jeg da! Ha - hvor svært kan det være. Jeg har har brugt messenger dagligt, siden min datter lærte mig det. Men kan man oprette endnu en profil i samme program, så jeg både har en "privat" som kommunikerer med familier og venner med, og en biblioteksprofil specielt til 23ting? Jeg har ledt efter et faneblad "opret ny profil" - og som sædvanligt havnede jeg ude i noget, det er svært at finde tilbage fra. Min manglende geografiske stedsans gælder også i computernes verden - det er da underligt og irriterende. Men nu har jeg oprettet noget lotte-space på Windows Live space - og hvad skal jeg bruge det til?....måske var det lettere, hvis jeg faktisk biksede med de 23ting i arbejdstiden med Sidsel i nærheden til at hjælpe, hver gang det går galt!

Ingen kommentarer: